Rozpoczynamy szkolenia dla nauczycieli i dyrektorów przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Przygotowaliśmy 12 tematów szkoleń online oraz dwa dla spotkań stacjonarnych w siedzibie Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. Szkolenia online będą odbywały się na platformie Zoom lub Clickmeeting.
POZNAJ TEMATY SZKOLEŃ
Zgłoszenia przyjmujemy na stronie internetowej KLIKNIJ i zarejestruj się.
Strona nie wymaga logowania, a jedynie zapisu poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o podanie następujących informacji: tytuł szkolenia, imię i nazwisko, adres e-mail uczestnika (konieczny, aby wysłać link z dostępem do szkolenia) oraz nazwę, adres szkoły i NIP.
Koszt to 100 zł brutto/os. za 90-minutowe szkolenia, 125 zł brutto/os. za trzygodzinne szkolenie oraz 150 zł brutto/os. za szkolenie stacjonarne.
Na każde ze spotkań przygotowaliśmy 90 miejsc. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowych informacji w sprawie szkoleń udziela: Agnieszka Woźniak, tel. + 48 56 690 49 90 wew. 602, e-mail: a.wozniak@centrumnowoczesnosci.org.pl oraz Anastasija Szarszewska, tel. + 48 56 690 49 90 wew. 607, e-mail: a.szarszewska@centrumnowoczesnosci.org.pl.
Tematy i terminy szkoleń online
Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, ich rodzinami oraz rozwojem osobistym i zawodowym terapeutów i nauczycieli.
W Polsce współpracowała z takimi instytucjami jak Centrum Terapii Promitis, Fundacja Wychowanie dla Przyszłości, Fundacja Promyk Słońca, Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. W Gruzji wspierała działalność Uniwersytetu Stanowego w Tbilisi, Neurodevelopment Centre oraz współtworzyła Centrum Wsparcia i Rozwoju Dzieci z Niepełnosprawnościami Sunsspace.
Jej pasją zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuje w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.
Inicjator i organizator cyklu konferencji 3xD Dostrzeż… Dociekaj… Działaj… dla pedagogów i psychologów. Inicjator i realizator gminnych telefonów wsparcia.
Od dekady szkolący kadrę pedagogiczną, samorządową oraz uczniów w całej Polsce. W swojej karierze pracował jako streetworker, na co dzień pomagając osobom marginalizowanym. Doradca osób z niepełnosprawnościami. Pracował w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym i współpracował z sześcioma zakładami karnymi w kraju.
Animator lokalny dla młodzieży. Prowadził świetlice socjoterapeutyczne, współpracował z kuratorami i policją. Asystent rodziny. Strażak ochotnik.
Zainteresowania: kryzysy suicydalne, współczesne problemy młodzieży, cyberprzestrzeń oraz wykorzystywanie seksualne. Pomagał w ujęciu pedofilów. Odwiedził setki szkół, przepracowując tysiące godzin z zakresu profilaktyki, uzależnień, kryzysów suicydalnych, pierwszej pomocy i samoobrony. Diagnozował dziesiątki gmin i pisał plany naprawcze.
Na co dzień współpracuje z firmą dbającą o systemy oświatowe. Edukator kadry pedagogicznej. Zwolennik higieny umysłowej nauczycieli. Zwolennik ergonomii i racjonalizacji działań oświatowych. Administrator Profilaktyki według Leszka.
Ukończył kurs “The Science of Learning – What Every Teacher Should Know” organizowany przez Columbia University w USA oraz Microsoft Innovative Educator. Wiceprezes think-tanku badającego wpływ nowoczesnych technologii na otaczającą nas rzeczywistość. Członek Polsko-Czeskiego Towarzystwa Naukowego. Ekspert Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Zawodowy fundraiser, edukator i aktywny wolontariusz. Przeprowadził setki szkoleń dla rad pedagogicznych, warsztatów dla rodziców i zajęć praktycznych dla uczniów.
Jest stałym współpracownikiem kilku miesięczników dla nauczycieli i dyrektorów placówek. W przeszłości związany zawodowo z branżą wydawniczą i startupem FaceUp.
W czasie wolnym licencjonowany skoczek spadochronowy metodą static line.
Od 23 lat nauczycielka biologii i chemii, nauczyciel współorganizujący zajęcia. Od 18 lat zaangażowana w pracę z uczniami w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym. Specjalizuje się w TUS (treningu umiejętności społecznych) oraz w trudnych zachowaniach uczniów ze spektrum autyzmu. Zwolenniczka pozytywnych wzmocnień, motywacji w oparciu na budowaniu relacji z uczniem.
Jest miłośniczką pracy metodami aktywizującymi, które dostarczają miłych wrażeń i dobrej zabawy. Skutecznie przekazuje wiedzę oraz motywuje do dalszej pracy ucznia, który ma problemy z zapamiętywaniem. Wspólnie z koleżankami chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, szczególnie zakresie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ucznia z dysfunkcjami prowadząc szkolenia dla nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych. Trenerka warsztatów TUS dla dzieci i młodzieży.
Prowadzi grupę wsparcia dla uczniów z dysleksją, organizuje zajęcia indywidualne oraz zajęcia warsztatowe dla dzieci z dysfunkcjami. Jako edukator zdrowotny pomaga uczniom przewlekle chorym w funkcjonowaniu w szkole. Współpracuje z rodzicami organizując szkolenia i warsztaty pozwalające lepiej zrozumieć swoje dziecko i dostrzec potrzeby.
W wolnym czasie lubi jeździć na rowerze oraz chodzić po górach. Pasjonuje się modą oraz kolekcjonuje bransoletki z naturalnych kamieni. Jest mamą od 22 lat, ma syna i córkę.
Ukończyła studia podyplomowe z integracji sensorycznej oraz liczne szkolenia terapeutyczne, m.in. terapię ręki, terapię neurotaktylną I stopnia, szkolenia z rozpoznawania przetrwałych odruchów wczesnodziecięcych. Na co dzień pracuje w szkole oraz prowadzi własny gabinet terapeutyczny we Wrocławiu.
Współpracuje z różnymi placówkami szkoleniowymi oraz wydawnictwami – przygotowuje artykuły związane z terapią dzieci, pedagogiką i wychowaniem.
Prywatnie jest szczęśliwą mężatką, która uwielbia podróże i czytanie książek.
Absolwentka UAM w Poznaniu, na kierunku pedagogika specjalna, od 27 lat terapeuta i nauczyciel w szkole specjalnej.
Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ SPEcjalna edukacja cyfrowa” i autorka wielu branżowych publikacji.
Laureatka ogólnopolskich konkursów edukacyjnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi bloga edukacyjnego www.specjalni.pl.
Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Trenerka Cyfrowego Dialogu i programu #SuperKoderzy w zakresie programowania i TIK. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Trenerka Umiejętności Społecznych.
W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcze.
Trenerka Asów Internetu i Fundacji Szkoły z Klasą. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. Jest czynną Ambasadorką programu eTwinning i Genially Polska. Ambasadorka Dell Technologies, Ei System, Członkini Rady Programowej Fundacji Orange.
Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Suicydologicznego, współzałożycielka nieformalnego Stowarzyszenia Pomocy Rodzinom i Bliskim Samobójców “Tabu”.
Zajmuje się psychologią praktyczną – prowadzi psychoterapię, rehabilitację neuropsychologiczną, grupy wsparciowe i rozwojowe oraz spotkania psychoedukacyjne.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej, współpracuje m.in. z Centrum CBT-EDU, Instytutem Badań w Oświacie, Wydawnictwem “Fraszka Edukacyjna”.
Publikuje artykuły o terapeutycznej pracy z dziećmi i młodzieżą w “Głosie Pedagogicznym”.
Posiada dyplom trenera dziecięcego kompetencji społecznych. Swoje szkolenia przygotowuje nie tylko w oparciu o obecny stan wiedzy, ale przede wszystkim wykorzystując własne wieloletnie obserwacje środowiska szkoły.
Jej marzeniem jest uświadomienie współczesnym pedagogom, że szkoła może rozwijać kreatywność, a nie skutecznie ją niszczyć.
Ciągle szuka odpowiedzi na pytania – jak uczy się mózg i co zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał i talenty każdego człowieka. Jako filolog prowadzi także szkolenia z kultury języka m.in. w pismach urzędowych. Niewątpliwym jej atutem jest ogromne poczucie humoru oraz dystans do omawianych zjawisk… nawet tych budzących największe emocje i kontrowersje.
Mocny głos i talent aktorski sprawiają, że jej szkolenia nigdy nie są nudne.
Współtwórca polskiego podcastu edukacyjnego EduGadki.
Autor rozdziału poświęconego dobrostanowi nauczyciela w ramach publikacji pt. “Edukacja w czasach pandemii koronawirusa COVID-19. Z dystansem o tym, co robimy obecnie jako nauczyciele.” pod redakcją prof. Jacka Pyżalskiego.
Ekspert i trener w międzynarodowym projekcie “Navigado: Aktywne uczenie się i innowacyjne nauczanie w elastycznych przestrzeniach edukacyjnych” oraz w projektach: Akademia Edukacji Hybrydowej, Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej, Tarnów 4.0, Wielkopolska Szkoła Ćwiczeń.
Współautor publikacji “Godziny Rozwoju. Jak wspierać nastawienie na rozwój i uczyć (się) innowacyjne”.
Dwukrotny laureat nagrody “Liderzy zmian w edukacji”: za innowację Godziny Rozwoju oraz za innowację EduEnglish WINdow Opener.
Innowator w projekcie Popojutrze 2.0. Propagator Godziny Geniuszu w Polsce. Autor artykułów w takich magazynach jak: IT w Edukacji, Dyrektor Szkoły, Głos Nauczycielski, Meritum, Języki Obce w Szkole. Pasjonat kung fu i tai chi, turystyki rowerowej.
Były tancerz i trener tańca towarzyskiego, a obecnie certyfikowany instruktor wushu.
Od lat zaangażowana w pracę z dziećmi najmłodszymi w oparciu o filary Planu Daltońskiego. Zwolenniczka szkoły opartej na budowaniu relacji.
Jest miłośniczką nowoczesnych technologii, kodowania i zabaw z wykorzystanie IT. Wspólnie z kolegą prowadzi szkolne koło SKO.
Laureatka konkursu Nasz Projekt eTwinning 2019 – zdobywczyni II miejsca w kategorii projekt dla uczniów w wieku 3-6 lat za realizację międzynarodowego projektu Symbols in the eyes of children (NTC system).
Ambasadorka programu eTwinning. Koordynatorka projektów Erasmus + . Przez trzy lata prowadziła zajęcia z Centrum Mistrzostwa Informatycznego z młodzieżą szkolną.
Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, szczególnie w zakresie wychowania dziecka w aspekcie przygotowania go do życia w „świecie jutra” – trenerka wspomagania kompetencji kluczowych.
W wolnym czasie lubi czytać i fotografować, szczególnie chmury i drzewa
Inicjator i organizator cyklu konferencji „3xD Dostrzeż… Dociekaj… Działaj…” dla pedagogów i psychologów. Inicjator i realizator gminnych telefonów wsparcia. Od dekady szkolący kadrę pedagogiczną, samorządową oraz uczniów w całej Polsce. W swojej karierze pracował jako streetworker, na co dzień pomagając osobom marginalizowanym. Doradca osób z niepełnosprawnościami. Pracował w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym i współpracował z sześcioma zakładami karnymi w kraju.
Animator lokalny dla młodzieży. Prowadził świetlice socjoterapeutyczne, współpracował z kuratorami i policją. Asystent rodziny. Strażak ochotnik.
Zainteresowania: kryzysy suicydalne, współczesne problemy młodzieży, cyberprzestrzeń oraz wykorzystywanie seksualne. Pomagał w ujęciu pedofilów. Odwiedził setki szkół, przepracowując tysiące godzin z zakresu profilaktyki, uzależnień, kryzysów suicydalnych, pierwszej pomocy i samoobrony. Diagnozował dziesiątki gmin i pisał plany naprawcze.
Na co dzień współpracuje z firmą dbającą o systemy oświatowe. Edukator kadry pedagogicznej. Zwolennik higieny umysłowej nauczycieli. Zwolennik ergonomii i racjonalizacji działań oświatowych. Administrator Profilaktyki według Leszka.
Tematy i terminy szkoleń stacjonarnych
Pełniła funkcję redaktor naczelnej czasopisma oświatowego „45 Minut” oraz dyrektorki Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Toruniu. Nauczycielka Dramy. Współpracowała z ORE, FRDL, FIO, CEO. Jest Certyfikowanym Mistrzem Praktykiem NLP Polskiego Instytutu NLP w Warszawie, Akredytacja Europejskiego Stowarzyszenia NLPt., Certyfikowanym trenerem FRIS. Absolwentka studiów podyplomowych Coaching, absolwentka kursu coachingowego przygotowującego do certyfikacji ICC – International Values Consultant (certyfikat Values Team&Lambent Coaching UK), Certyfikowany trener FRIS – style myślenia, style działania, certyfikowany konsultant Mindsonar.
Uważa, że zmiany w polskiej edukacji można wprowadzić oddolnie. Dlatego wspiera liderów w rozwoju.
Entuzjastka turkusowych organizacji.
W każdą środę nadaje videobloga „LidErka. Pierwsza pomoc dla liderów”.
Prowadzi autorskie kursy coachingowe oraz trenerskie. Regeneruje siły praktykując jogę i pozytywne myślenie.